OMPELUKONEET JA MUUTKIN TUOTTEET NYT MYÖS OSAMAKSULLA!

24.11.2015

rgb_ekonomi_small  VOIT NYT MAKSAA OSTOKSESI NYT MYÖS ERISSÄ SVEA OSAMAKSULLA TAI SVEA LASKULLA

Mikäli haluat maksaa ostoksesi osamaksulla tai haluat ennakkolaskun asemasta laskullesi vähintään 14 päivän maksuajan, valitse maksutapa LASKU/OSAMAKSU (Svea lasku/Svea osamaksu).

SVEA LASKU LYHYESTI

• Maksimi luottoraja 2000 Euroa.
  • Ostajan tulee olla 18 vuotta täyttänyt.
  • Edellyttää verkkopankkitunnuksilla tunnistautumista ja myönteistä luottopäätöstä.
  • Maksuaika laskulla vähintään14 päivää.
  • Muutettavissa luotoksi.
  • LISÄMAKSULLINEN MAKSUTAPA, MAKSUTAPAVELOITUS 9,90 EUROA (sis. alv.) / LASKU.
  • Saat Pinssejä ostoksistasi.

SVEA OSAMAKSU LYHYESTI

• Maksimi luottoraja 2000 Euroa.
  • Ostajan tulee olla 18 vuotta täyttänyt.
  • Maksu jaettavissa osiin.
  • Luottoajan valitset sinulle parhaiten sopivaksi (3kk, 6kk, 12kk, 24kk, 36kk).
  • Luoton perustamiskulu 9,90 Euroa, tilinhoitomaksu/kk 4,90 Euroa ja korko 9,8%.
  • Saat pinssejä ostoksistasi.

Huomaa, että tällä maksutavalla tehty tilaus voidaan toimittaa vain henkilön rekisteröityyn osoitteeseen tai yrityksen/yhteisön rekisteröityyn osoitteeseen.

MITEN TILAAN SVEA LASKULLA/SVEA OSAMAKSULLA...

Katso yksityiskohtainen ohje Svea laskulla / Svea osamaksulla maksamisesta klikkaamalla tästä.

valitse ostostesi maksutavaksi ” LASKU/ OSAMAKSU”  ja klikkaa eteenpäin kuvaketta.

Seuraavaksi sinulta kysytään sähköpostiosoitetta ja puhelinnumeroa. On tärkeää, että annetut tiedot ovat oikein. Ole siis tarkkana...
Kohdassa lisätiedot voit antaa haluamiasi mahdollisia tilaustasi koskevia lisätietoja. Jatka yhteenvetosivulle klikkaamalla ”eteenpäin”.

Yhteenvetosivulla näet tilauksesi sisällön hintatietoineen. Huomaa, että lähetyksen koon perusteella määräytyvät toimituskulut ja myöskin verkkokaupassamme mahdollisesti luvatut erikoisalennukset tai lisäedut eivät näy vielä yhteenvetosivulla, vaan ne on huomioitu vasta toimitettavalla laskulla.

Sivulta löytyy vielä useita linkkejä verkkokauppamme toimitusehtoihin sekä Svea laskun/Svea osamaksun ehtoihin. OLE HYVÄ JA TUTUSTU EHTOIHIN .

Tilaus on mahdollista lähettää eteenpäin vasta sen jälkeen, kun olet klikannut valintaruurua, jossa vakuutat tutustuneesi toimitusehtoihin.

Lähetettyäsi tilauksen ilmestyy näytöllesi tilausvahvistus, joka lähetetään automaattisesti myös ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Klikkaamalla kuvaketta ”maksa tilaus” siirryt sivulle, jossa kysytään osoitetietosi sekä puhelinnumerosi (puhelinnumero on syötettävä tässäkin kohdassa, vaikka sitä jo aiemmin kysyttiinkin). Jatka eteenpäin.

Valitse seuraavaksi oma pankkisi, jotta voit siirtyä verkkpankkitunnuksilla tunnistautumiseen.

Tunnistaudu syöttämällä kenttiin käyttäjätunnuksesi ja salasanasi sekä hyväksy, että tiedot voidaan välittää Svealle.

Seuraavaksi valitset haluatko maksaa ostoksesi Svea laskulla vai Svea osamaksulla. Tämän jälkeen voit tehdä vielä lisävalintoja, esimerkiksi valita haluamasi maksuajan (3kk, 6kk, 12kk, 24kk tai 36kk). Lopuksi sinun pitää vain syöttää vielä henkilötunnuksesi ja klikata kuvaketta ”tilaa”, jonka jälkeen palaat automaattisesti takaisin verkkokauppaamme.

Hyväksytyn luottopäätöksen jälkeen toimitamme sinulle tilaamasi tuotteet ja Svea toimittaa sinulle tilaukseesi liittyvät laskut ja muut asiakirjat.

SVEA EKONOMI AB:N TOIMITTAMAT SVEA LASKUA JA SVEA  OSAMAKSUA  KOSKEVAT  EHDOT:

Lasku sekä pinssit

Svea Ekonomi eKauppa (myöhemmin Svea) tarjoaa Sinulle mahdollisuuden ostaa ostokset laskua vastaan vähintään 14 päivän maksuajalla. Valitessasi maksutavaksi Svea Laskun, saat ostoksistasi pinssejä. Käy rekisteröimässä pisteesi osoitteessa www.svea.fi/pins .

Huomioithan seuraavat asiat:

• Kun valitset maksutavaksi ”Svea laskun/Svea osamaksun” tarkistamme luottotietosi henkilötunnustasi vastaan.
  • Ostoksien toimitus tapahtuu osoitteeseen, joka löytyy väestörekisteristä.

• Viivästyskorko on 7 % + korkolain mukainen viitekorko.

• Maksuhuomautuksesta veloitamme 5 euroa.

• Ostajan tulee olla täyttänyt 18 vuotta.

Svea laskun muuttaminen luotoksi

Sinulla on mahdollisuus muuttaa lasku luotoksi maksamalla laskulla mainittu minimierä. Ensimmäisen laskun takaa löydät luoton tarkemmat luottoehdot. Voit tehdä lisäostoksia aina, kun Sinulla on luottorajaa jäljellä ja maksaa ostokset osissa luottosopimuksen ehtojen mukaisesti.

Luoton voit maksaa milloin tahansa kokonaan pois ilman lisäkuluja. Luottoosi liittyen voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluun numeroon 09 4242 3330 tai asiakasinfo@svea.fi.

Tutustu etukäteen luottoehtoihin sekä vakiomuotoisiin eurooppalaisiin kuluttajaluottotietoihin osoitteessa    www.sveawebpay.fi/tiliehdot .  Tallenna ja/tai tulosta nämä ehdot itsellesi.

Osamaksu sekä pinssit

Svea Ekonomi eKauppa (myöhemmin Svea) tarjoaa Sinulle mahdollisuuden maksaa ostokset osissa. Valitessasi maksutavaksi Svea Osamaksun, saat ostoksistasi pinssejä. Käy rekisteröimässä pisteesi osoitteessa www.svea.fi/pins .

Voit maksaa ostoksesi luotolla osissa, kun olet hyväksynyt luotonmyöntökriteerit ja täyttänyt henkilötunnuksesi kassalla. Tunnistautuminen tapahtuu verkkopankkitunnuksillasi (TUPAS) ja ostoksiesi toimitus tapahtuu väestörekisteristä löytyvään osoitteeseesi.

Luottoajan valitset Sinulle parhaiten sopivaksi. Luotto tulee hoitaa sovitun ajan kuluessa. Se edellyttää, että maksat vähintään sovitun summan kuukausittain. Luonnollisesti voit maksaa myös koko luoton pois kerralla ilman kuluja käyttämättömältä luottoajalta.

Saat kotiisi luottosopimuksen (2 kappaletta) joista Sinun tulee allekirjoittaa toinen ja palauttaa se Svealle. Samalla saat myös luoton tarkemmat ehdot, jotka allekirjoituksellasi hyväksyt.

Mikäli maksut jäävät maksamatta, emmekä ole saaneet yhteydenottoa maksun hoitamisesta, siirrämme saatavat perittäviksi kuluttajansuojalain ehtojen mukaisesti. Lisätietoja ehdoista ja palvelusta saat asiakaspalvelustamme. Lue tarkemmat ehdot tästä.

Tutustu etukäteen luottoehtoihin sekä vakiomuotoisiin eurooppalaisiin kuluttajaluottotietoihin edellä olevan linkin kautta. Tallenna ja/tai tulosta nämä ehdot itsellesi.

Lisätietoja etämyynnistä ja internetissä tapahtuvasta kaupankäynnistä saat kuluttajaviraston sivuilta www.kuluttajavirasto.fi tai luottosopimuksestamme, jonka löydät osoitteesta www.sveawebpay.fi/tiliehdot. Svea noudattaa henkilötietosuojalakia. Myös tästä löytyy lisätietoja kuluttajaviraston sivuilta.

Yhteystiedot:

Svea Ekonomi Ab, filial i Finland