LISÄEDUT OMPELUKONEEN, SAUMURIN TAI PEITETIKKIKONEEN OSTAJALLE (ei koske yritys- ja koulupalveluita)

20.09.2017

ompelijanmaailma50v uusi

OMPELIJANMAAILMAN 50v -LISÄETUJA OMPELUKONEEN TAI SAUMURIN OSTAJALLE. LISÄETUJA ON USEITA. EDUT VAIHTELEVAT HANKITTAVASTA KONEESTA RIIPPUEN. KUNKIN LISÄEDUN KOHDALTA LÖYDÄT TIEDON SIITÄ, MILLAISTA KONETTA (ompelukone alle 400€, ompelukone yli 400€, saumuri yli 500€ vai peitetikkikone) KYSEINEN ETU KOSKEE.
Nämä lisaäedut koskevat kuluttajaverkkokaupamme kautta tehtyjä tilauksia.

LISÄETU YLI 400 EURON OMPELUKONEEN TILAAJALLE

TILATESSASI VERKKOKAUPASTAMME YLI 400 EUROA MAKSAVAN OMPELUKONEEN, SAAT KONEOMPELUN LAAJAN ALOITUSPAKETTIMME LAHJAKSI!!!
LAADUKKAAN JA HYÖDYLLISEN PAKETIN TARJOUSHINTA ERIKSEEN OSTETTUNA ON 50 EUROA (ja todellinen arvo paljon enemmän...).

alpaklaaja

Starttipaketin sisältö:

• 10 rullaa DT 1000 metrin polyester ompelulankaa. Mainitse haluamasi lankavärit tilauksesi lisätiedot-kohdassa.
  • Ompelijanmaailman isot kangassakset, tuotenumeromme OMIKS.
  • 10 ylimääräistä puolaa. Varmistamme, että puolat sopivat tilaamaasi koneeseen.
  • läpinäkyvä kannellinen säilytysrasia 25 puolalle, tuotenumeromme BB-25-N.
  • ompelukoneneularasia 10 neulaa vakiokärki 80.
  • vetoketjuopas. Tietoa erilaisista vetoketjuista, vetoketjun valinnasta ja ompelusta.
  • lankaopas. Tietoa erilaisista koneompelun langoista ja vinkkejä niiden käytöstä.
  • liitukynä harjalla valkoinen.
  • mittanauha 1,5m Prym Color, tuotenumeromme 282121.

VALITTAVISSA OLEVAT LANKAVÄRIT: valkoinen, musta, luonnonvalkoinen, kerma, vaalea beige, tumma beige, pellava, roosahtava ruskea, kuparin ruskea, tumma ruskea, vaalea vihreä, keskivihreä, havun vihreä, tumma vihreä, vaalea sininen, keskisininen, turkoosi, farkku, tumma sininen, vaalea keltainen, kirkas keltainen, oranssi, vaalea punainen, roosa, kirkas punainen, lila, viininpunainen, pinkki, lime, vaalea harmaa, keskiharmaa, tumma harmaa, vaalea ruskea, keskiruskea, violetti, persikka

LISÄETU ALLE 400 EURON OMPELUKONEEN TILAAJALLE

TILATESSASI VERKKOKAUPASTAMME ALLE 400 EUROA MAKSAVAN OMPELUKONEEN, SAAT KONEOMPELUN PERUS ALOITUSPAKETTIMME (ALPAKPERUS) LAHJAKSI!!!
LAADUKKAAN JA HYÖDYLLISEN PAKETIN TARJOUSHINTA ERIKSEEN OSTETTUNA ON 15 EUROA (ja todellinen arvo paljon enemmän...).

Starttipaketin sisältö:

• 8 rullan (8x90m) ompelulankalajitelma (sisältää myös valkoisen ja mustan).
  • ompelukoneneularasia 10 neulaa vakiokärki 80.
  • vetoketjuopas. Tietoa erilaisista koneompelun langoista ja vinkkejä niiden käytöstä.
  • lankaopas. Tietoa erilaisista koneompelun langoista.

LISÄETU  YLI 500 EURON SAUMURIN TILAAJALLE (Huom! ei koske pelkkiä peitetikkikoneita)

TILATESSASI MEILTÄ YLI 500 EUROA MAKSAVAN SAUMURIN (huom. peitetikkikone ilman saumuriompeleita ei ole saumuri) SAAT ARVOKKAANA LISÄETUNA 20 RULLAA 5000 METRIN SAUMURILANKOJA LAHJAKSI!!!
LANKAPAKETIN ARVO VERKKOKAUPPAMME TARJOUSHINNOIN LASKETTUNA ON 58 EUROA (ja yleisen hintatason mukaan paljon enemän...).

Mainitse haluamasi lankavärit tilauksesi lisätiedot-kohdassa.

VALITTAVISSA OLEVAT VÄRIT:

saumurilangat DT1 valk ym

valkoinen, luonnonvalkoinen ("kerma"), beige, musta

saumurilangat DT2 sin

vaaleansininen, keskisininen, tumma sininen, vaaleanharmaa

saumurilangat DT3 pun

tumma harmaa, viininpunainen, kirkas punainen, vaaleanpunainen, tumma ruskea

5000m uudet värit

keskivihreä, oliivi, lilahtava sininen, vaaleankeltainen, persikka

saumurilangat erikoisvärit

pinkki, turkoosi, lilahtava sininen, lime, oranssi

LISÄETU MINKÄ TAHANSA OMPELUKONEEN , SAUMURIN TAI PEITETIKKIKONEEN TILAAJALLE

TILATESSASI MEILTÄ OMPELUKONEEN, SAUMURIN TAI PEITETIKKIKONEEN SAAT 15%:N ALENNUKSEN MUISTA SAMASSA TILAUKSESSA TILAAMISTASI TARVIKKEISTAMME.

ALENNUS LASKETAAN VERKKOKAUPPAMME KULUTTAJAHINNOISTA. OMPELUALAN KONEET, SILITYSLAITTEET, BURDA KAAVAT, TYÖSUORITUKSET JA TOIMITUSKULUT EIVÄT KUULU ALENNUKSEN PIIRIIN.

TILAAMASI KONE JA SAMASSA YHTEYDESSÄ TILATUT MUUT TUOTTEEMME  TOIMITETAAN SINULLE TOIMITUSKULUITTA VALITSEMALLASI TOIMITUSTAVALLA!!!

Alennukset koskevat kuluttajaverkkokauppamme kautta tilattuja tuotteita ja alennukset näkyvät vasta laskullasi (eivät näy vielä tilausvahvistuksellasi).

LISÄETU OMPELUKONEEN, SAUMURIN TAI PEITETIKKIKONEEN TILAAJALLE

Arvomme kaikkien meiltä 1.2.2017 – 31.10.2017 välisenä aikana uuden ompelukoneen, saumurin, kirjontakoneen tai peitetikkikoneen ostaneiden yksityishenkilöiden kesken upean mustan erikoismallin, uuden Singer Heritage ompelukoneen, jota ei ole normaalisti myynnissä.

Tähän Ompelijanmaailman juhlavuoden konearvontaan osallistut automaattisesti ostamalla koneen myymälöistämme tai verkkokaupastamme. Jokaista hankittua konetta vastaa yksi arpalipuke. Jos siis ostat meiltä esimerkiksi ompelukoneen ja saumurin, osallistut arvontaan kahdella arpakupongilla. Arvonta suoritetaan marraskuun 2017 alussa. Voittajaan otetaan henkilökohtaisesti yhteyttä ja palkinto toimitetaan voittajalle rahtivapaasti.

Singer Heritage

TUTUSTU OMPELUKONEVALIKOIMAAMME...