#ompelijanmaailma50v -kampanja ja kampanjan säännöt

29.01.2017

ompelijanmaailma50v uusi

Yrityksemme täyttää 15.10. tänä vuonna 50 vuotta! Juhlavuoden kunniaksi haluamme nyt tuoda myös asiakkaidemme upeat käsityöt esille.

Jaa käsityöaiheinen kuvasi Facebookissa tai Instagramissa hashtagilla #ompelijanmaailma50v ja kerro käsityöhön liittyvä tarinasi. Mikäli osallistut Facebookissa, jaathan kuvasi myös Ompelijanmaailman aikajanalle! Jakaneiden kesken arvotaan kuukausittain ompelijanmaailman 30 Euron lahjakortti. Osallistumalla kampanjaan voit myös saada kuvasi näkyviin sivuillemme!

Myös ompelijanmaailmassa työskentelevät ovat innokkaita käsityön harrastajia. Ensimmäisen viikon aikana ja ehkä myöhemminkin pääset seuraamaan myös heidän upeita luomuksiaan Facebookissa ja Instagramissa.

Kampanja jatkuu aina lokakuun loppuun asti, sillä lokakuussa tuo maaginen 50 vuotta tulee virallisesti täyteen. Tervetuloa osallistumaan, inspiroimaan ja inspiroitumaan!

KAMPANJAN SÄÄNNÖT

1.     Yleistä

Nämä kampanjaehdot koskevat Ompelijanmaailman Instagram-/Facebook -kampanjaa (jäljempänä ”kampanja”), jonka järjestäjä on Ompelukonekeskus Koivu Oy (jäljempänä ”järjestäjä” tai ”ompelijanmaailma”). Kampanja-aika on 1.2.2017 – 31.10.2017 (jäljempänä ”kampanja-aika”). Osallistujien kesken arvotaan kuukausittain Ompelijanmaailman lahjakortti.

2.     Osallistumista koskevat edellytykset

Kampanjaan voivat osallistua henkilöt, joilla on kotipaikka Suomessa. Järjestäjän työntekijät ja perheenjäsenet tai henkilöt, jotka osallistuvat kampanjan järjestämiseen eivät voi osallistua arvontaan. Kampanjaan osallistuminen on maksutonta. Kampanjaan osallistumalla osallistuja ilmaisee hyväksyvänsä nämä kampanjaehdot, Instagramin ja Facebookin käyttöehdot sekä molemmissa esitetyt tietosuoja- ja vastuuvapauslausekkeet.

3.    Osallistumistavat

Kampanjaan osallistutaan seuraavilla tavoilla: ottamalla kuva omasta käsityöstä, jakamalla kuva Instagramissa ja/tai Facebookissa tunnisteella #ompelijanmaailma50v, hyväksymällä Instagramin tai Facebookin osallistumisehdot sekä noudattamalla näitä kampanjaehtoja. Puutteellisesti täytetyt kilpailuvastaukset eivät osallistu kilpailuun. Osallistuminen on mahdollista vain kampanja-aikana ja järjestäjän ilmoittamilla tavoilla.

4.    Yleiset ehdot

Vain seuraavat ehdot täyttävät kilpailuvastaukset hyväksytään: Osallistujat eivät saa käyttää tätä kampanjaa poliittisten tai uskonnollisten mielipiteiden ilmaisemiseen. Osallistujat eivät saa syyllistyä häirintään, halventavaan kielenkäyttöön tai syrjintään. Kilpailuvastaukset eivät saa olla lain, määräysten tai hyvien tapojen vastaisia, eikä niillä saa yllyttää näiden vastaisiin toimiin.

5.    Immateriaalioikeudet ja julkaiseminen

Kaikki immateriaalioikeudet ja muut tekijänoikeudet, joita tässä kampanjassa hyödynnetään, kuuluvat järjestäjälle. Tähän kampanjaan osallistumalla osallistujat suostuvat siihen, että heidän nimensä voidaan julkaista osoitteessa www.ompelijanmaailma.fi tai https://www.facebook.com/Ompelijanmaailmafi-995222607270657/ ilman korvausta.  Julkaisut ja muut aineistot ovat aina järjestäjän omaisuutta. Osallistuja valtuuttaa järjestäjän käyttämään kampanjaan osallistuneita valokuvia julkaisuissa ja muussa aineistossa.

6.    Arvonta ja palkinnot

Palkintona jaetaan kuukausittain yksi 30 euron arvoinen lahjakortti Ompelijanmaailmaan. Voittajien nimet julkaistaan kuukausittain Ompelijanmaailman Facebook- ja/tai Instgaram-tilillä, riippuen siitä kummassa kanavassa voittajakuva on julkaistu. Arvonta suoritetaan jokaisen kuukauden alkupuolella siten, että edellisen kuukauden aikana julkaistut kuvat ovat mukana arvonnassa.

Palkinnon toimittamiseksi voittajia pyydetään lähettämään osoitetietonsa sähköpostiosoitteeseen myynti@ompelijanmaailma.fi. Palkinnot toimitetaan voittajille postitse toimituskuluitta. Mikäli voittajat eivät ilmoita osoitetietojaan, palkinnot jäävät järjestäjän omistukseen. Palkinto, jonka vastaanottamisesta kieltäydytään, jää myös järjestäjän omaisuudeksi. Järjestäjä varaa oikeuden sulkea kilpailun ulkopuolelle osallistujat, joiden kilpailuvastaukset ovat virheellisiä tai väärennettyjä. Järjestäjä varaa oikeuden sulkea kilpailun ulkopuolelle myös osallistujat, jotka syyllistyvät tai joiden epäillään syyllistyneen vilppiin tai jotka muuten rikkovat näitä kampanjaehtoja. Voittajakuvat valitaan kaikkien hyväksyttävien kilpailuvastausten joukosta. Palkinnon voittajat arvotaan kuukausittain sattumanvaraisesti. Järjestäjä varaa oikeuden palkita halutessaan myös muita kuvia.

7.    Valitukset

Kampanjan tuloksista ei voi valittaa.

8.    Henkilötiedot

Nimiä, osoitteita ja/tai muita henkilötietoja, joita järjestäjä saa haltuunsa tämän kampanjan osallistujilta, käsitellään luottamuksellisesti ja Suomen henkilötietolain (523/1999) mukaisesti.  Tämän kampanjan yhteydessä saatuja tietoja ei käytetä kampanjan ulkopuolisiin tarkoituksiin.

9.    Korvausvastuu

Järjestäjä ei vastaa mistään häiriöistä ja/tai virheistä, jotka koskevat internetyhteyksiä, näissä kampanjaehdoissa mainittuja internetsivustoja tai ohjelmistoja ja laitteistoja. Järjestäjä sanoutuu irti kaikesta näihin seikkoihin liittyvästä korvausvastuusta. Järjestäjä sanoutuu lain sallimissa rajoissa irti kaikesta korvausvastuusta tämän kampanjan yhteydessä.

10.  Lopuksi

Järjestäjä varaa oikeuden milloin tahansa muuttaa tätä kampanjaa ennen määräaikaa tai päättää sen ja/tai lopettaa siihen osallistumisen järjestäjän oman harkinnan mukaan, eikä osallistujilla ole tällöin mahdollisuutta esittää järjestäjälle mitään vaatimuksia.

facebook sormella    Ompelijanmaailma Facebookissa - Käy tykkäämässä...

App Icon    Seuraa meitä myös Instagramissa...