Ompelijanmaailmasta nyt myös Tampereen kehyskuntien ainoa virallinen tekstiilityön tarvikkeiden ja -välineiden toimittaja.

08.10.2016

Kuntien hankintapalvelut KuHa Oy järjesti keväällä 2016 EU:n laajuisen kilpailutuksen Tampereen kehyskuntien (Kangasala, Lempäälä, Nokia, Orivesi, Pirkkala, Vesilahti ja Ylöjärvi) tekstiilityön tarvikkeiden ja -välineiden hankinnoista.

13.9.2016. tehdyllä hankintapäätöksellä on Ompelijanmaailma valittu Tampereen kehyskuntien ainoaksi viralliseksi tekstiilityön tarvikkeiden ja -välineiden hankintapaikaksi. Sopimuskausi alkoi 1.10.2016 ja sen kesto on 3 vuotta (lisäksi kahden vuoden optio).

Sopimus koskee kaikkia alueen hankintayksiköitä: kouluja, päiväkoteja, työpajoja, kansalaisopistoja ym. Yksistään kouluja on alueella yli 70.

Tampereen kehyskunnat ovat olleet jo pitkään kasvualuetta. Tehty sopimus on Ompelijanmaailmalle tärkeä ja omalta osaltaan vaikuttaa myös siihen, että  voimme jatkossakin tarjota tuotteitamme tavallista edullisemmin hinnoin, kehittää tuotevalikoimamme entistä monipuolisemmaksi ja parantaa varastovalmiuttamme edelleen.

Ompelijanmaailma on jo vuodesta 2013 ollut myös Tampereen kaupungin ainoa virallinen ompelutarvikkeiden sekä ompelu- ja neulelankojen toimitaja.
Ompelijanmaailman tukkuasiakkaana on runsaasti kouluja ja muita julkishallinnon yksiköitä ympäri Suomen.